tisdag 12 augusti 2014

Sug efter träningen..

Ställde mig på vågen nån dag efter att vi hade kommit hem och så ett par icke så önskvärda siffror på den. Känner mig förvisso lättare för varje dag som går men skulle ändå vilja komma igång och träna på nåt sätt. MEN man får snällt vänta tills man läkt ihop. Eller åtminstone tills slutet av September då jag ska på efterkontroll hos barnmorskan.
Får istället tänka på vad jag stoppar i mig tills vidare. I går blev det ett stort fruktfat till fikat istället för bullar och kakor. I dag likaså. Sen tänkte jag försöka nöja mig med en Naturdiet-shake till lunch. Ganska lätt att bara ha med sig i väskan. Apropå väska, har börjat ladda skötväskan lite, lika bra att ha med sig det allra nödvändigaste gällande lillebror och My (allt får inte plats i handväskan längre). Och vet ni vad?! Nu har vi äntligen kommit fram till vad han ska heta. Louie/Loui (stavningen är vi dock inte helt säker på än)! Det passar honom utmärkt! Det tog "bara" nästan en vecka innan vi kom på vad han skulle heta. Annorlunda var det med Mysan, hon var bara en My i våra ögon direkt.

Har hunnit duscha och plocka undan nu på morgonen/förmiddagen. Skönt att ha det gjort. Senare sen tänkte jag försöka mig på att få upp väggdekoren jag fått hem nu. Det ska bli spännande!
Och förhoppningsvis fint!

The boys in my life.

1 kommentar:

Therese sa...

Haha Louie vad coolt!!! Annorlunda och superfint!
Jag tycker stavningen med E på slutet är mycket finare:)
Fin familj du har, jag blir så avis här borta....