tisdag 5 augusti 2014

Röj i värmen.

I dag har jag både hunnit flänga runt, fixa och vila.
Var till återvinningscentralen en sväng innan jag åkte till Farsta. Där hittade jag några plagg till mig på rean men tyvärr inget mer. Hade ju hoppats på att hitta några tavlor men icket.
Åkte vidare till Ikea men hittade inget där heller. Därefter vidare till Jula där jag köpte en golvskrapa, Björn och My är väldigt duktiga på att duscha hela badrummet när de väl kliver in i duschen och det tar år och dar innan vattnet torkar bort! Så det var en tråkig men välbehövlig liten investering.

Därefter åkte jag hem och vilade i 1½ h. Mycket skönt. Sen vart det lite stressigt med att göra i ordning maten innan hämtning på dagis och klippa häcken en snabbis också. OM jag blev svettig, hehe!

Nu ska jag gå ner till My, hon kommer inte till ro i kväll verkar det som :-/.


Inga kommentarer: