måndag 18 augusti 2014

Vill ha!

Nu tycker jag det är dags att köpa lite ny inredning hit hem. But that ain't gonna happen. Till att börja med så har vi en fönsterrenovering på G som kommer att kosta skjortan, och sen får jag ju ingen lön länge... och som alla föräldrar vet så är inte föräldrapenning så mycket att heja för. MEN, man kan ju fönstershoppa lite säg?


Tycker det börjar bli dags för en ny soffa snart, den vi har ju börjar se lite trött ut tycker jag.

Fin tavla till vardagsrummet, annars gillar jag svartvita bilder på kända byggnader/delar av städer. Tror det skulle passa in finfint i vardagsrummet.
Konstnären som målar dessa tavlor heter Lora Zombie. Tycker dem är grymt coola/fina. Älskar alla fina färgstänk/kombinationer. Ska det vara färg så ska det vara mycket av den varan..

Tyvärr skulle inte dessa tavlor passa in nånstans hemma hos oss men jag fetingdiggar dem.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag fixa lite i Loui's rum. Ha en bra Måndag!

Inga kommentarer: