måndag 11 augusti 2014

Snabbinlägg.

Första blogginlägget från datorn sen... dagen då lillebror kom till världen!
Jag sitter hellre vid datorn och bloggar men det är inte prio 1 när man har en liten och en ännu mindre att ta hand om. Myskon var vaken till 03.00 i natt. Very exciting, not.
Hoppas det går lite bättre i natt, att han är villig att sova liiiiite mer. Skönt med dessa tio dagar säger jag bara. Björn kunde ta My till dagis och jag och myskon ta igen välbehövlig sömn!

I morgon ska faster Elin få träffa bebis för första gången. Lillian likaså. Ska bara be Björn kolla när Elin och Krille kommer över så Lillian kan komma innan eller efter de.

Nu är myskon vaken så lika bra att avsluta detta blogginlägg. My skulle ligga och sova nu men kom inte till ro hör jag, hon är nere med Björn och bygger nattduksbord istället. Jaja, till slut blir även hon för trött för att hålla sig uppe.

PKU-testet gick finfint i dag (provsvar får vi väl sen), likaså hörseltestet. Skönt att dem testerna är överstökade nu. Efter det åkte vi hem och då kom våra kära grannar och deras barn över på lite fika och lek, jag lyckades kränga iväg lite tjejkläder till Siri och Milla, ska se över dem större storlekarna så småningom. Körde fruktfika dessutom, har blivit på tok för mycket sötsaker dem senaste dagarna..

Nu - myskon och "Vem satte dit Roger Rabbit?".

Tripp, trapp, trull.

Inga kommentarer: