onsdag 13 augusti 2014

Underbara bilder.

Ja den här veckan har varit lugn, minst sagt. Ganska så skönt, så har man hunnit landa med lillkillen och My som storasyster.
I dag har Elisabeth från Högdalens bvc varit här och pratat lite med oss och tagit en titt på Loui. Han har gått upp till sin födelsevikt igen vilket betyder att han äter på bra. Skönt att höra även fast jag redan visste det innerst inne.

Sen var vi en sväng till Farsta centrum och handlade lite. Jag på Lagerhaus och Björn på Kjell & Co. Så "genusaktigt"... HIttade några ramar till foton jag ska framkalla på My och Loui. Kommer bli superfint!

Dem finaste vi skapat! Älskar dessa två oändligt mycket!

Synd att skärpan blev så där på denna bild, den ser ju så underbar ut. Loui ser verkligen ut att njuta av pussen från sin storasyster!
I morgon blir det äntligen lite motion. Ska ut och promenera med grannarna på förmiddagen, mycket trevligt. Ska bara "ladda" Loui med mat innan vi rullar iväg! Don't want him to get hungry in the middle of the way...
Har lyckats hålla mig till mina chokladshakes två dagar nu, på så sätt kan jag kanske gå ner nåt kilo. Vill i alla fall tillbaka till den vikten jag hade innan jag blev gravid. 77 kg låg jag på då. För mycket för min längd men det känns åtminstone bättre än där jag befinner mig nu. Så det är delmål 1, och jag vet att det kommer ta tid, det får det ta. Det sägs dessutom att om man går ner långsamt så har man större chans att inte gå upp dem kilona igen sen..

Nu ska jag se vidare på Top Gear där programledaren kör världens minsta bil. Den/han ser inte klok ut.


Inga kommentarer: