onsdag 5 maj 2010

Vitalas..

För nån vecka sen ringde en tant/kvinna från Vitalas. Nåt jag aldrig hört talas om men i farten tackade jag ja.
Trodde det handlade om det här nya som jag blivit medlem på, buzzador men så var det inte... Så jag har fått hem solbrun-tabletter och innehåller C-vitamin, E-vitamin, selen och zink. Måste testa skiten iaf. Men jag skickade iaf precis iväg ett mail och bad de att inte skicka mer piller. Säger man inte upp skiten så proppar de säkert på en massor med mer grejer!
Nåja. Jag har halkat efter lite med träningen. Eller egentligen inte. Men jag har ätit ganska så mycket onyttigt i helgen.. Typ pizza, glass, chips, fikabröd och choklad. Så nu får jag köra hårt med träning och hålla mig borta från alla sötsaker.


Igår vad jag och klippte mig oxå, det blev riktigt fint med frisyren (ovant med volym och lugg!), dock inte den färgen jag ville ha. Vill ju bli ljusare, så antingen får jag färga lite här hemma, eller hos frisören snart igen. Ska dock köpa hårinpackning ikväll efter jobbet, tydligen bättre att använda sånt än balsam just nu. Och skithuspapper måste tydligen inhandlas det oxå. Jobbigt om det tar slut när man sitter där, haha..


Ska dessutom försöka få tag på fina utemöbler till morsan oxå. Hon läser inte det här så det kan jag skriva om ändå.
Jag och syrran ska överraska henne lite med att köpa det till henne och sen köra ut det till hennes landställe, så när hon åker dit ut nästa gång står dom där som en liten surprise! Finns några fina ute i Nacka som jag vill köpa, försöker bara få tag i säljaren och det är inte alltid det enklaste.

Nu måste jag iväg o jobba lite...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad fin du blev när du klippte dig :) Alltid kul med lite förändring!

Jag får ta med mig Stön-flaskan nästa gång jag åker till Sthlm så får vi köra en liten förfest på den och göra en utvärdering om den var värd sitt namn efteråt, haha!

Camilla sa...

Vad fin du blev när du klippte dig :) Alltid kul med lite förändring!

Jag får ta med mig Stön-flaskan nästa gång jag åker till Sthlm så får vi köra en liten förfest på den och göra en utvärdering om den var värd sitt namn efteråt, haha!