måndag 10 maj 2010

Träning dag 1 v. 19


Tänkte skriva att jag glömt skriva att jag varit på gymmet idag, men det gjorde jag ju via iPhonen förut. Skrev ju att jag skulle sola och träna. Underbart minne man har.

Nåja, ville bara skriva att det blev en timmes cardioträning. 40 minuter i rask takt på löpbandet och 20 minuter på trappmaskinen, kan lova att det rann svett....
Imorrn ska det blir träning oxå. Även fast det är fint väder..
Hade jag jobbat dag hade jag skitit i att träna efter jobbet, men med tanke på att jag jobbar kväll har jag enklare för att ta mig till gymmet. Lööövly. Har ju bara en halv månad på mig nu att hårdköra med träningen. Sen lugnar jag ner mig lite.

Funderar fortfarande på hur jag ska göra med mitt Satskort. Om jag ska aktivera det den första Juni eller om jag ska ta det efter sommaren. Blir nog till att jag aktiverar det till Juni. Kan ju inte låta musklerna försvinna under sommaren juh. Lyckas jag hitta en cykel kan jag ju ta den till gymmet oxå :-).

Inga kommentarer: