måndag 3 maj 2010

Då va helgen över.


Skönt att man va ledig idag iaf. Idag har jag flängt runt lite.
Först var jag på gymmet. Ben, ben och mage! Pust.
Sen åkte jag till chiefen på utvecklingssamtal. Fick allt sagt och det kändes bra!
Efter det träffade jag Erica och Iris och såg deras fina nya lägenhet som de flyttat till, vilket uppbyte!! Happy for them! Fick dock böter på deras gata. Jag som alltid brukar betala för mig. Well, ska fortsätta med det...
Och efter det åkte jag till morsans landställe och hängde lite med henne.
Om några timmar tänkte jag dra till Björn och äta lite middag med honom då han sitter fast på jobbet. Så med tanke på att han inte kommer hem förrän sent ikväll så får jag väl ta mig dit om jag vill ha middagssällskap :-).
Har en del roligt att se fram emot denna månad oxå:

  • Imorrn ska jag till Vallentuna och klippa och färga håret hos brorsans mostrar.
  • På Söndag ska jag på kalais hos Jenny, hon fyller år lite.
  • Den 22:a ska jag och Björn på Iris dop.
  • Dan efter blir det Zorbing. Woho, ner för backen i en stor bubbla!!
  • Och sist men inte minst så blir det en kryssning den 28:e!! Ska bli superskoj!
Nu ska jag bara slappa lite och se ifall tant Hjördis vill äta några maskar eller syrsor...

2 kommentarer:

therese sa...

Usch fy faaan för böter!
Skönt att slippa det när man inte har bil iaf haha
men du..tänkte på torsdag.
Kommer du till Linda på fika eller är du upptagen.??
18.30 är det iaf!
Puss

C sa...

Surt med böter :( Sånt slipper man ju helst.

Vore skönt om lillen kunde sova ett helt dygn nångång..så jag kan hinna med MIG lite. Vardagarna har blivit riktigt träliga här, längtar tills han blir större o mer självgående.