onsdag 19 maj 2010

Tips?


På var man hittar lite ny energi för dagen??????? Och var hittar man extra tålamod??
Just nu käkar jag lite frukost och hoppas på att det hjälper lite. Lillkillen är hemma idag med, jippi.

Gårdagskvällen var inte så upphetsande heller. Jag är iofs glad att jag åkte till Björn jobb och åt med honom, annars hade jag fått äta middag själv.
Ringde Björn vid halv tio och frågade när han skulle komma hem och sa att jag behövde lite extra närhet. Han sa att han skulle komma hem till tio ungefär, senare kom ett mess om att han hade hamnat i stan och det var bajs (hjälpte kollega med jourjobb).
Så han kom ju inte hem förrän vid tolv. Jag hade dessutom somnat i soffan vid elva och flyttade mig till sängen. Sen var det lite halvomöjligt att somna, så nu e man lite extra seg.

NÅJA. Ska till gymmet ikväll.
Måste träna lite. Med tanke på att det inte blir nån cykeltur till jobbet idag så.
Det ska bli skönt.

Inga kommentarer: