torsdag 6 maj 2010

Saknar dig sovmorgon.

När jag gick upp nu för en stund sen var det grymt jobbigt.
Det känns alltid extra jobbigt efter att man jobbat kväll dan innan...

Idag ska bilarna på besiktning. Frågan är om Saaben går igenom. Och gör den det säljer vi den fortast möjligt!
Jag fick iaf låna Björns familjs bil idag, schyrre. En annan färg på den Saaben, men det är väl samma skit och skrot ändå.


Nåja, det jag egentligen skulle skriva om, det va om min träning för April månad. Det va lite mindre träning än månaden innan men så kan det bli. Men jag är rätt nöjd ändå. Jag ligger inte på latsidan liksom.


Och så skulle jag berätta om att jag fått tag i dom där utemöblerna, pratade med säljaren igår kväll. Ska till Älta och hämta dom på Söndag och sen åka iväg till morsans landställe och lämna av dom där. Förhoppingsvis är inte hon där när vi lämnar av möblerna, så det får bli en överraskning.
Sen får vi väl köpa en parfym till henne oxå då hon tjatar så mycket om den, haha.

Inga kommentarer: