måndag 10 maj 2010

Almost nudity.

Jopps, så här såg jag ut i helgen, innan jag proppade i mig choklad, glass,chips, tårta, och hamburgare......
Va nyttig jag varit va???
Ingen e perfekt säg.
Jag tänkta träna fyra dar på raken nu. Möjligen på Fredag oxå. Eller näe, nu ska jag inte säga nåt. Det ska bli fint väder på Tisdag, då kanske jag inte e så sugen på att träna. Eller jo, vad jag velar nu va? Kom på att jag ändå jobbar kväll då, så då spelar vädret ingen stor skillnad ändå.

Igår hände det lite skoj som jag redan skrivit lite om. Utemöblerna fixade (hoppas mamma blir glad nu), ute på jourjobb med gubben, och sist men inte minst på kalas hos Jenny, fast vi kom typ.. Fyra timmar senare än kalaset egentligen var.........
Jojust ja, när vi va och hämtade utemöblerna, tror du inte Björn raggade kunder då? Snubben som sålde dom behövde nya däck och Björn va inte sen med att göra reklam för sitt jobb, hehe.

Nu ska jag slösurfa lite, se på nyheterna och sen göra i ordning mig och iväg och jobbetijobba!



1 kommentar:

Kjell sa...

Det där är ju ett år gamla bilder snygging :)