lördag 22 maj 2010

Kändes konstigt/obehagligt.

Idag har jag än så länge bara tränat och varit på dop. Bara och bara. Vi hann iofs handla en liten present åt lilla Iris i Skärholmen oxå. Med min fantasi så var det rätt svårt att hitta nåt skoj, men till sist hittade vi ett får som såg så söt ut och som lät när man tryckte på magen.
Kyrkor är verkligen inte min grej. Jag tror ju inte på nån gud. Så det känns konstigt när man sjunga om sånt. Men jag måste säga att de valde en bra låt till Iris (den blomstertid nu kommer..), superpassande till hennes namn!Men nä... kyrkor alltså. Jag har väl inte spenderat så många timmar i kyrkan i min ungdom heller så det är väl nåt lite.. annorlunda. Allt jävla prat om gud. Kan det ha nåt att göra med att jag har släktingar som e Jehovas vittnen? Ingen aning. Den dagen jag gifter mig vill jag nog inte göra det i kyrkan, om jag ens vill gifta mig....
Det jag skulle komma till var att det va ett fint dop, Iris var hur glad som helst och fick alla att le och skratta.


Efter dopet åkte vi till Björns jobb och såg de resterade minutrarna på tredje perioden av Sverige-Tjeckien och självklart åkte Sverige ut. Nåja.. Shit happens. Finland åkte ut tidigare i veckan så det känns väl lite bra att Sverige oxå åkte ut (finnen i mig talar nu)...!
Och nu sitter jag hemma och lyssnar på Bandit och ska iväg till Haninge om en stund och grilla med Louise och Alexander och några till från bandet..
Ska köpa med mig nå korv eller kött. Skulle va kul att ha ett grillverktyg som i bilden ovan om man grillade körv, haha.
Och så skulle jag köpa lite vattenmelon och MARSMALLOWS. Hur gott e inte det att grilla!!?

Inga kommentarer: