lördag 29 maj 2010

Stalker

Kryssningen var underbar, hade skitkul med allihopa.
Mycket dricka, skratt och dans (med lite alkohol kan till och med jag skaka rumpa)! Och lite halvseg är man just nu.. Home sweet home.

Lyckades få en kille efter mig oxå....
Han kom och sa hej och ville även informera om att han bodde i hytten intill våran, precis innan jag skulle ut en sväng och Louise skulle sova..
Så jag sa typ "va trevligt, men nu ska vi sova, nattinatt".
Han fattade hinten, trodde vi... när han tre minuter senare knackade på igen och ville ha mitt nummer för att jag va då himla fin (desperat försök på att få till ett knull?). Jag tänkte att jag inte skulle ge bort mitt nummer (är för snäll och kan inte vara elak mot folk som inte är elaka mot mig själv) så jag tog hans istället, och sa återigen att vi skulle sova, och sen blev vi av med honom.. Trodde vi.


Tills vi på morgonen hittade denna, hahahahhaha!
Sen har vi typ sprungit ifrån han och lyckats undvika honom under hela dagen :-). Kan ju lova att jag inte ringt, dock har jag varit sugen på att be en kille ringa honom och säga att han hittat lappen och vill träffa honom :-).
Nädu Jan-Erik, inget ragg för dig inte, haha.

2 kommentarer:

Jenni sa...

Hahahah..fan vissa killar förstår verkligen inte ;P
Har själv träffat några rikitgt envisa killar på båt :P

Friskriven sa...

Haha, kolla handstilen, som han gick i ettan. Scary!