onsdag 26 maj 2010

Träning v.21

  • Måndag = 2 timmar cyklande = 3 mil
  • Tisdag = Rygg + axlar + triceps + 15 min crosstrainer + 15 min powerwalk
  • Onsdag = 30 min cyklande till/från gymmet + biceps + rygg

Sen får det nästan vara bra denna vecka. Om jag nu inte orkar träna på Söndag. Dock väldigt tveksamt.
Imorrn efter jobbet ska jag åka till Skärholmens centrum och se ifall jag hittar nåt fint plagg till kryssnigen.
På Fredag jobbar jag till 15.00, därefter hem och hämta packning till kryssningen och sen blir riktigt mycket party!På Lördag e jag nog garanterat bakis, Björn sa att han kunde hämta oss, wünderbart!
Och på Söndag skulle jag eventuellt ta en fika eller nåt med Rocco.
Fullspäckat and me like!


Om en timme ska jag iväg till Naturhistoriska muséet. Där är jobbet idag så att säga.
Så jag skiter i bil och åker lite kollektivt.
Björn kunde komma och hämta mig på kvällen på jobbet. Slutar dessutom en timme tidigare för att jag börjar en timme tidigare. Inte helt fel :-).

Igår såg jag den där filmen som jag visade trailern på här på bloggen.. Sjuk film, fattar inte hur man kommer på såna filmer, haha..!

Nu ska jag läsa några av era blogginlägg, sen sticker jag och jobbetijobbar!

1 kommentar:

Jenni sa...

Vaddå har du redan sett human centipede. Var den bra då eller blev du äcklad? :P