torsdag 20 maj 2010

PUST


Då har man tränat lite annorlunda idag.
Premiärturen med cykeln.
Åkte från Fruängen till Nynäsbron eller vad den heter. Den som ligger mellan Farsta/Sköndal.
Och svettigt blev det.
Mest för att det va så varmt. Iofs backarna oxå. Och vad händer när jag svettas? Jo, jag blir ju gyllenbr.. tomatröd.
80 minuter tog det fram och tillbaka (ca 20 km). Cyklade i lagom fart.
Den vägen (+ lite mer) ska jag cykla till jobbet några gånger under sommaren tänkte jag. Så jag ville kika upp vägen hur den såg ut och hur lång tid det tar ungefär..

Åkte iaf till Biltema först och köpte en hjälm och en vattenhållare som jag tänkte installera imorrn. Det hade fan behövts idag. Vatten.
Så jag åkte en förbi morsan och hällde i mig massor med vatten.

Idag jobbar jag eftermiddag. Rätt skönt.
Sista dan den här veckan, sen e jag ledig i FYRA dagar! Tjoho!
Nu ska jag fortsätta njuta av lite musik (Björn köpte en sån där fin dockningstation till Iphonen, som e kopplad till nya förstärkaren, som e kopplad till högtalarna på väggen = bra ljud).

Inga kommentarer: