tisdag 18 maj 2010

Surast/grinigast vinner.



Åååååh vilken skitdag detta oxå har varit!!!
Blir tokig!
Kan en unge vara tjurigare/kinkigare/argare/surare/grinigare??? Tror fan han tar rekord i alla dom kategorierna denna vecka. Jag är fanimej helt uttömd på energi och tålamod. Hoppas inte jag tar ut nåt av detta på nån annan. E väl därför jag skriver här, för att skriva av min frustration/irritation lite.
Jag var sugen på att kompa typ.. 6 timmar idag. Men sket i det då jag hellre spar dom timmarna till nåt annat tillfälle.
Han kommer bergis att vara hemma imorrn med. Och grinigheten lär finnas kvar då fortfarande. Fjärde dan på raken då. ORKA?!?

Jag har iaf tränat bort lite frustration idag. Tränade triceps + axlar + bröst och bara 10 minuter på trappmaskinen. Pallade fan inte mer. Det har ju varit så sjukt kvavt idag och det tar ganska så mycket på min energi iaf.
Sen åkte jag till gubbens jobb och köpte med mig mat. Bidde avokadosallad från Lugano, rätt gott.
Och nu sitter jag här i soffan och försöker lugna ner nerverna lite....
Hoppas ni andra har haft en bättre dag. Jag ska försöka ha en bra kväll nu. Adios.

Inga kommentarer: