söndag 16 maj 2010

Underbar dag igår.


Tycker jag.
Det började med att jag och Björn åkte och kollade på den här cykeln som jag sett annons på, på Blocket. När vi kom dit sa kvinnan att växelhållaren eller vad den heter hade pajat då hon provade cykeln så allt var som det skulle.
Så jag och Björn åkte till cykelaffären här i Fruängen och köpte den delen, åkte tillbaka till kvinnan och sa att vi skulle köpa den för 700:- istället för 1000:- om vi fixade felet själv.
Så cykeln blev min för 700:-! Najs.
Sen åkte vi till Björns verkstad och fixade till den lite.
Ja, vem tror ni vann förresten på hemvägen? Inte så svårt att gissa, speciellt inte då kedjan hoppade ur på vägen dit.. *suck*

Haha, ser ju knasigt ut med brallorna på röven!


Sen åkte vi till stan på motorcykeln, till stadsgårdskajen och åt glass, njöt av vädret och kollade på alla olika människor. Riktigt najs :-).

När vi kom hem softade vi lite en stund.. eller jag iaf, innan jag åkte till Therese och firade hennes födelsedag. Där blev det grillning och efter det äppelpaj till efterrätt.
By the way. Satan i gatan va jag ätit mycket onyttigt i helgen!!
Mycket chips, mycket godis... Får träna rejält kommande vecka!!

Nu ska jag iväg och jobba om en stund, måste säga att jag kände mig riktigt glad igår för att jag var ledig. Bytte ju en helgdag (Lördagen) med Nahla. Hon ville vara ledig förra Lördagen och då blev jag ledig denna. Underbart.

Inga kommentarer: