onsdag 20 februari 2013

Märker skillnad.

Sitter här och trycker i mig müsli och banan. Kände mig inte alls sugen på frukost idag.
Kan ha med att jag känner mig sjukt trött också. Tredje tiotimmarspasset då. Dom suger fan musten ur en. Måste säga att jag är glad att jag inte jobbade i helgen, för då hade jag varit helt jävla slut redan.

Jo, jag ser skillnad på kroppen förresten. The löööövhändels har blivit mindre, låren likaså och magen liiiiiite plattare. Bara att "keep ut the work" för att få mer resultat. Som sagt, jag skulle vilja komma i mina gamla jeans, men det dröjer ett tag till. I helgen är det fest, det kommer säkerligen finnas massor med onyttigheter här hemma, men jag får tänka till innan jag äter och dricker. Dagen efter min fest moffade jag i mig chips, it won't happen this time.


Nä, borsta tänderna var det. Adios.

Inga kommentarer: