fredag 8 februari 2013

Nyttig middag.

Nu sitter jag här i köket och latar mig medan gubben fixar middag. Eller ja, lite har jag hjälpt till förstås.
Det blir hemmagjorda hamburgare till middag. Inte det nyttigaste kanske.
Min karl lagar inte den nyttigaste maten som ni märker, så det är tur att man börjat träna nu igen, haha.

Jag tackade för övrigt nej till nybakad sockerkaka hos brukarens mamma. Det har varit så gott, men jag nöjde mig med téet. Så jag kände mig lite stolt efter att jag gick hemåt, hehe.

I morgon blir det träning. Först är det gubben som ska spela lite rinkboll och därefter drar jag till gymmet.
Blir nog mest cardio denna gång igen. Och så ska jag boka en handledningstid så man får ett litet träningsschema.

Nä, nu är maten klar, och jag vrålhungrig.
Adjöss med er!


Våran lilla tjej som blivit så duktig på att äta själv.


Inga kommentarer: