torsdag 7 februari 2013

Sittin' in the dark.

Igår vaknade My när jag åt frukost.
Då tände jag lampan här i köket och det lyste tydligen in för mycket in i My's rum i glipan mellan dörr och golv. Så idag sitter jag i lite mer dämpad belysning. Bättre hon vaknar lite senare så hon är pigg till förskolan. Tror faktiskt att det blir av idag.

Jag ska rulla iväg med skrammel-Audin om ca en halvtimme. Funderar på att ta med mig en frukt då man hinner bli så hungrig mellan frukosten och lunchen. Slipper man få ont i magen sen när man äter för att man var så hungrig.. Jag får det i alla fall.

Happ, låter som att lillfisan är vaken nu.. och då har jag inte ens fört nå oväsen.
Fast nu blev det tyst igen.

I helgen blev vi bjudna hem till Daniel och Linda på middag. Trevligt.
Vi tar dock middagen lite tidigare så inte My hinner bli tokigt trött och därav tokigt grining.

Nädu, det låter allt som lillfisan vaknat till, hör "mamma" från rummet, haha.
Tar och byter blöja på henne och så går vi upp till pappa B.

Inga kommentarer: