söndag 3 februari 2013

Födelsedag.

Idag fyller Lillian år och har lite kalas hemma hos sig.
Första gången jag får se hur hon bor.
Björn stannar hemma med My då hon fortfarande är lite krasslig.
Sitter här och funderar på vad man ska köpa till fröken, det jag funderade på att köpa hoppade jag då jag misstänkte att nån annan redan fixat sånt. Suspicioun confirmed.
Så jag ska kolla vad jag hittar i Farsta istället.
Kom på annat att köpa.. dock får hon vänta på den presenten.

Ja, idag köpte jag gymkort. Så länge kunde jag hålla mig, haha. Vill jag nåt så vill jag ha det direkt!
Det var otroligt skönt att träna. Jag körde bara en kort uppvärmning och sen fick musklerna jobba i gymmet.
Hade inget schema jag körde efter, ska boka in en handledning så jag får det dock.
Kom ihåg att packa allt förutom handduk då jag tänkte duscha där, typiskt att man alltid ska glömma nåt...


Blir träning imorrn med då jag är ledig, lite mer cardio då också, men först ska jag hänga med på inskolningen på förskolan.

Åh vad jag saknat dig... gym.

Inga kommentarer: