onsdag 27 februari 2013

Kära bil.

Jag har precis ätit lite lunch, i form av tre äggmackor, mmmm, så gott! Inte den optimala lunchen, men det här var jag sugen på, men jag äter i alla fall ordentligt fullkornsbröd.
Har hunnit dammsuga, dammtorka, tömma diskmaskinen, plocka undan lite här och var och tagit mig en dusch så man inte stinker längre, haha.

Det blev lite ändrade planer om eftermiddagstéet, det blir hon Vendela istället, Alice behövde sova. Works fine for me. 
Tänker ta bilen bort till Skarpnäck sen, så hinner jag både hänga här lite längre och även komma hem tidigare ikväll. Jag < 3 bilen.
Ska påminna Björn att kolla upp kostnad för framrutan så vi kan byta den så fort som möjligt, och så det inte blir körförbud på den, räcker med att ha det på en av bilarna....

Inga kommentarer: