tisdag 12 februari 2013

Träningsvärken från helvetet.

Shit, jag hade helt glömt bort att jag tränade bröst här om dagen.
Satan i gatan vad stel jag är i dom musklerna, var ju dessutom så dum så jag helt glömde bort stretchen den dagen.
Kom hem från gymmet nyss, sitter här och låter kroppen varva ner lite innan jag hoppar in i duschen. Det blev en timmes cardio, känner mig nöjd med det.

Det var mysigt att få hinna vara med min lilla älskling en stund på morgonen innan hon fick gå iväg till dagis. Såna stunder är verkligen guld värda. Och hon är verkligen glad nästan jämt. Hon lyckades dessutom klättra upp på soffbordet, liten blir sakta men säkert större...
Jag hade velat ha en semla idag men frågan är om jag ens orkar ta mig iväg för att köpa en.. Lär ju vara högtryck på alla konditorier och caféer idag! Vi kanske väntar med semlan till nån annan dag i veckan. Jobbar ju kväll idag så det är inte så frestande att trycka i sig en semla innan man ska hoppa i säng pga tidigt morgon dagen efter.


Så, nu är jag inte varm längre och har fått i mig lite proteiner. Dags för en dusch!

Inga kommentarer: