lördag 2 februari 2013

Idag...

.. ska vi hem till syrran och Micke.
Hon ska typ äta lite frukost och städa undan lite och sen åker vi dit och handlar lite middag.
Föreslog tacos då jag kände mig lite sugen på det, och jag tror syrran hakade på idén, hehe.

Satt och räknade lite på timmarna för det där schemat jag funderat på.. får till mellan 157-171 timmar per månad... Det är lite färre timmar än vi har nu, men jag tycker ändå det schemat låter bättre än så som vi har det nu, OCH med tanke på att vi inte kunde ha dubbeltimmarna i skolan.
Min chef, eller ja, brukarens pappa ringde för några timmar sen och undrade hur det såg ut med timmar då, och det är ju kul att han intresserade sig för det jag tänkt ut..
Men det ska vi prata mer om på Torsdag på personalmötet.

Köpte sånt där Access-kort nu också. Tankade på det med 400 kr och 2 kuponger som "standardresa". Hade tänkt att ladda på för 3 kuponger också, men det får man göra tillägg för när man reser i dom zonerna.. Får helt enkelt se hur det funkar på Tisdag.

Nä, nu ska jag ta min lite halvgriniga tjej, vi hoppades på att hon skulle somna om igen, då hon fick för lite sömn på tuppluren under förmiddagen...




Inga kommentarer: