onsdag 6 februari 2013

Snabbinlägg.

Jag har precis käkat frukost och ska strax iväg till jobbet. 
Idag ska jag få köra skrammel-Audin. Gillar att köra den bilen då den har 300 hk men nåt har lossnat i katalysatorn då det låter helknasigt om den. Men den måste köras lite så den inte står i kylan hela tiden så batteriet dör.

Idag efter jobbet tänkte jag träna. Det tar emot lite då jag vet att jag inte kommer se My på tå dagar pga det.
Kommer ju inte hem förrän vid halv sju eller nåt och då ligger nog lillfisan troligen och sover. Imorrn är det möte efter jobbet, så då är jag nog inte hemma förrän halv åtta, då ligger hon definitivt och sover.
Men jag behöver fan min träning. Och jobba, det måste jag.

Nä, nu ska jag dricka upp mitt té, packa ihop mitt skit och sen rulla iväg.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: