måndag 18 februari 2013

Födelsedag.

Natten har gått finfint, jag har inte hört ett knyst från My, så antingen har hon sluppit hostan inatt eller så har jag sovit jäkligt tungt.. Hoppas på det första alternativet förstås. Det värsta är att man blir rädd för att hon inte andas när man kommer in i rummet, det är fan en obehaglig känsla.. Men i dagsläget är det inte längre aktuellt med nån plötslig spädbarnsdöd, men ändå så snurrar tankarna iväg ibland.

Idag, imorrn och på Onsdag blir det 7-17, kommer nog vara rätt mör efter dom passen. Jag är dock glad att jag slapp helgen, återstår dock att se hur vi löser timmarna sen.
Har för övrigt en egen inställd klocka, den väckte mig fyra minuter innan larmet ringde, rätt häftigt sånt där måste jag säga. Efter jobbet blir det till att skynda sig hem, gubben min fyller jämt idag, så jag ska både gratulera och retas med honom.

Nä, borsta tänderna var det!
Ha en bra dag!


Inga kommentarer: