onsdag 13 februari 2013

Behövs det verkligen?

Fick i dag reda på att vi externa assistenter ska få gå till en handledare. Frågan är bara om det är värt att "förstöra" två lediga dagar för det. Sitta där i en och en halvtimme och prata om situationen med familjen och hur vi ska hantera det...
Känner mig fett osugen på det just för att jag är ledig då. Fine om det hade varit på förmiddagen men det är ju för fan mitt på dagen! Va fan?!
Och han kunde tydligen inte några andra tider heller. Aja, återstår att se hur tankarna går kring det där.
Jag menar, jag har ju klarat mig finfint utan handledning än så länge (var ju inte med förra året då det var som värst), så vi får se....

Oh well, min lilla flicka har jag fått mysa med lite innan det var dags för sängen för henne, jag ska nog också hoppa i säng, kanske inte sova riktigt än, men chilla lite. Kanske se efter ifall jag kan hitta nå nya avsnitt av serierna jag tittade på.

Inga kommentarer: