fredag 22 februari 2013

Chaufförjävel.

Happ, då har man varit hemma en liten stund. Kom hem senare pga att bussen jag skulle byta till fick för sig att vara 4 minuter tidig. Så istället för att stanna till vid nån busshållsplats för att se till att åka enligt tidtabell så körde han bara på.. Förstår att bussarna kan vara försenade, men för tidiga, nä.. det är inte ok. Skickade faktiskt mail till SL och klagade, inte för att jag tror att det gör nån skillnad, men klagar man inte så blir det inte heller nån förbättring.

Aja, när jag sen äntligen kom hem från den hemska kylan så märkte jag att Bmw:n inte stod där jag parkerade den idag, vilket jag tyckte var konstigt då Björn hade Audin.. och när jag kom hem så hängde en annan jacka i hallen, först då kom jag på att Björn hade match idag och att han antagligen fixat barnvakt. Det var My's gudfar som var här, och tyckte det var det enklaste barnvarktsjobbet han nånsin gjort (My vaknar inte om hon inte är sjuker och nu har hon ju blivit frisk igen, så enkelt, det är det allt efter att hon somnat). Så det var snällt att han ställde upp.

Nä, du ska jag hoppa i säng, imorrn ska jag lämna My på dagis och hämta henne därifrån. Ser faktiskt fram emot att både lämna och hämta, mest att hämta förstås, enligt Björn så sitter hon där och leker och är på gott humör, men så fort hon ser Björn så blir hon typ ledsen för att "bli lämnad" igen, så det måste vara en lite skön känsla att ha "varit saknad". Äh, nu svamlar jag här. Aja, sen ska vi bygga ihop vårat skåp som vi köpte på Ikea idag, äntligen slipper vi se flyttkartongerna här i vardagsrummet! Fuckin' sweet!


Nu, ner och göra sig i ordning för sängen.
NATTINATT.

Inga kommentarer: