måndag 11 februari 2013

Ogilla.

Då har man ätit lite frukost då.
Ska nog ta bussen idag ändå, det har knappt snöat nåt, så då borde bussarna gå som de ska.

Sitter här och stör mig på mina ytliga blodkärl..
Det som gör att jag blir så röd i ansiktet när jag tagit i ordentligt på gymmet.
När jag har bilen så är det bara att hoppa in och köra hem, då hinner ingen ens se tomatansiktet, men idag åker jag ju kollektivt, så jag sitter här och tycker att det kommer bli jobbigt att åka kollektivt hem och antagligen bli uttittad. Förvisso ska jag duscha på gymmet, så det hinner nog lägga sig lite, men ogillar läget ändå. Oh well, that's a part of me and I have to deal with it.

Har ju skött om grannens växter nu medan de har varit i Thailand, men vet inte om de kommit hem än. Får väl se om jag får sms under dagen, annars knackar jag väl på där efter jobbet helt enkelt.

Nä, borsta tänderna var det, sen iväg!

Inga kommentarer: