fredag 5 augusti 2011

Tittut!

Då har vi varit på ultraljudet och sett snuttiplutt!




Jag känner mig inte orolig längre nu när jag fått se att h*n mår bra och allt såg ut att vara som det ska. Och så fick jag reda på mitt BF nu också, det blir tydligen den 28:e December.. Stackars barn, hoppas h*n stannar inne ett par dar extra! Och så blev jag lite framåtflyttad istället för bakåtflyttad.. Jag trodde jag var i v.18+6 men är tydligen idag i v.19+1. Så from varje Torsdag istället för på Lördag blir det ny vecka jag går in i. Så med andra ord har jag gått in i vecka 20.. :-)




H*n fick MVG.
Hihi.
Jag känner mig riktigt glad nu och Björn är förstås riktigt glad han med!
Bara fyra veckor kvar nu. Sen kan man faktiskt sakta men säkert våga inhandla lite mer grejer till bebben, för kommer dom ut i vecka 24 har dom en chans att överleva, men jag tycker h*n ska komma nästa år..

Nu ska jag softa lite och fundera på vad jag ska göra innan jag vid halv fyra ska plocka upp Louise och sola och bada med henne...

3 kommentarer:

erica sa...

va roligt vännen och vilken fin bild :) den kanske väljer att titta ut på självaste nyårsafton!!

Camilla sa...

Vad härligt att allt såg bra ut :) Ultraljudet är ju en fantastisk upplelvelse! Perfekt bli framflyttad oxå, det blev jag med och jag tyckte det var toppen. Man var ju otålig redan då, haha!

Hehe..ja jo man har träffat en del pojkvänner via nätet. Bla min första sambo samt min nuvarande. Länge leve internet :D

Carita sa...

Erica: Huvva, helst inte hahaha. Eller efter tolvslaget i så fall! :-D

Camilla: Ja internet is the shit. Jag och Björn träffades via Spraydate, fungerar ju hur bra som helst med internetsajter, haha.