måndag 8 augusti 2011

Då var det klippt!

Nu har man vart inne i stan och hängt med Erica en stund. Vi köpte en varsin wraps och fikade på hennes killes café över gatan. Sen gick vi till lekparken Gläntan där Iris fick springa av sig lite.
Vi pratade om en spelkväll nån kväll i veckan. Lite Donkey Kong :-).




Jo, och jag lyckades äntligen ta mig till frisören, som för övrigt ligger ett kvarter ifrån (jävla lat man e som inte ens orkar ta sig dit oftare!!) och fick mig en fin frisyr igen. Såg ju hemskt ut innan, fattar inte att jag orkar gå runt och se ut som hej kom och hjälp mig så länge innan jag tar mig till frisören..!

Well well. Ska väl plocka och städa lite här hemma innan Björn kommer hem..

1 kommentar:

Caroline sa...

Hejsan :) Ja de e så spännande!
Va kul me UL ja kommer ihåg hur nervös jag var, men efteråt va de sån lättnad o underbar känsla o ja våga börja shoppa bebiskläder :)
Ja jag bor i sthlm, i Salem bor vi just nu :)