onsdag 17 augusti 2011

Spjälsängsskydd?!

How fuckin' hard can it be?
Alltså.. Och fan va dyra dom e.. Iaf dom med lite fina mönster på..!
Ojoj, tur man har några månader till på sig att hitta nåt fint till ett vettigt pris..
Jag tycker dom med molnen (nu vet jag inte längre efter att ha tittat runt lite mer...!!) e rätt fina men jag betalar fan inte fem hundra spänn för en sån.

Till nåt annat lite roligare, Björn har nästan fått allt på plats i badrummet. Badrumsskåpet sitter på plats, lampan ovanför sitter på plats och handfat + underskåp står också där det ska stå. Enda som är kvar är att rören inte är inkopplade än då vi köpte hem fel storlekar på allt (trodde alla hade nå standardmått men icke). Så innan gymmet ska vi till Bauhaus och köpa dom delarna.

Sen blir det som sagt till att träna bort lite fett på kroppen. Fan, man e så duktig på att äta onyttigt under sommaren. Jag i alla fall.
Men man får väl komma igång ordentligt med gymmet och maten sen när ... Ursäkta, men Björn sa "oj då", igen, och det känns inte så bra att höra, en tredje gång.....! Tillbaka till det jag höll på att skriva om, jo, när jobbet kommer igång ordentligt så kommer jag nog igång med träningen och matslarvet mer ordentligt!

Aja, nu ska jag fan slänga på mig träningskläderna och dra iväg!

Inga kommentarer: