torsdag 11 augusti 2011

Jollyroom

Då har jag hittat en ny babybutik på nätet. Innan har jag bara kikat inne på mammashop.se men nu har jag en till butik att kolla runt i, hihi.
Dom hade ett paket iaf, med spälsäng + skötbord till ett bra pris och även ett bärsele som såg bra ut, så nu har jag lagt det till önskelistan och mejlat över det till Björn, får se vad han säger.
Nåt annat jag gjort är att jag har googlat på pappakurs. Jag frågade min barnmorska på senaste mötet ifall dom hade nåt sånt men icke. Och med tanke på att min chef rekomenderade det så varmt för Björn så tycker jag att vi faktiskt ska gå på nåt sånt.


Mats Berggren föreläser om papparollen och dit kan man gå antingen ensam eller som par. Det får Björn välja själv. Fanns en kurs den 29:e Augusti nu och varför inte gå på den innan högsäsongen drar igång?

Nu ska jag klä på mig och äta nåt innan jag ska iväg och jobba.

Inga kommentarer: