lördag 6 augusti 2011

I feel the sparkarna!

Jag har precis ätit två Gorbys piroger till lunch, nyttigt...
Och så kände jag precis några sparkar i magen :-).
Det är nåt som får mig att fånle direkt, haha.
Men man har ju väntat i några veckor på att få känna sparkarna och nu kommer dom äntligen!
Häftig känsla, men kanske lite jobbigt när man e kissnödig :-O.


Pratade precis med Louise också. Ingen av oss e särskilt sugna på att dra till Grönan ikväll..
Men så ska man behöva säga det till Sara som säkert kommer bli grinig för att vi inte vill, så man kanske ska komma på nån ursäkt..?
Hemskt att behöva tänka i dom banorna men vafan....

På gymmet bidde det 50 minuter cardio, mer orkade jag inte. Mina fotjävlar domnar ju efter ett tag på antingen cykeln eller crosstrainern. Dags att skaffa ett par bättre skor kanske?

Inga kommentarer: