söndag 7 augusti 2011

Ofrivilligt arbetslös.

Det kan man bli när man jobbar som assistent...
Brukaren är fortfarande kvar i Ö-vik och kommer hem imorrn kväll varav jag inte kan göra annat än att stanna hemma..
Får väl kompa mina tio timmarr eller jobba ihop dom senare sen. Lite drygt men men, what to do?


Nåja, ska träffa Erica imorrn och hoppas på lite bättre väder än det har varit idag, är det fint kanske man kan ta sig till nån strand och ta sig ett dopp?
Men det har ju vart lite mysigt ändå, tränings-/slappar-/filmdag :-).
Så jag har iaf lyckats träna två gånger den här veckan!
Det trodde jag aldrig, har haft noll sug hela veckan men Björn fick med mig. Mkt roligare med sällskap än att ta sig dit själv ibland.

Lite mer bebistjat då.
Jäklar va det sparkades igår. Som fan!
Idag har jag också känt liFette men inte alls lika mkt som igår. Men det är riktigt kul!
Dock hinner Björn aldrig känna, haha. Blir helt knäpptyst där inne då...
I Fredags blev det förresten häng med Louise och Alexander. Efter att hon hade slutat jobba så åkte vi till Långbrobadet och tog oss ett dopp och lapade lite sol. Sen käkade vi lite middag här hemma och "Den där Mary", typ första gången jag sett nästan hela filmen.
I Lördags vart det ju träning och så följde jag med Björn på ett jourjobb.. Han hade jobb precis hela dagen och det var ju trist, men bra för hans plånbok. Jag hade velat gå på Priden men det bidde inte så det kom inte ett jourjobb precis då.
Men vi hann in till stan till slut och se på lite Svea cruiseing, finns mkt fina bilar där ute som folk sköter som som deras egna barn, me like.

Inga kommentarer: