fredag 12 augusti 2011

Semester igen!

Yes, så e man ledig tills näst nästa Måndag. Sköööönt.
Inte behöva ha några tider att passa och kunna få somna mitt på dan om man så vill det (brukar alltid känna så när jag ska jobba eftermiddagspass och känna mig lite ledsen då jag inte får sova hur länge jag vill då)..

Jag har precis tatt mig en dusch.
Och här kommer lite gravidsnusk.. Eller vad man kan kalla det?
Dom senaste tre gångerna efter duschen har jag "läckt".. Wtf liksom?
Jo, det har typ droppat flera droppar ur underlivet och sen har det slutat. Och detta har bara hänt efter duschen. Och nej, det kan inte bara kiss då jag har för vana att alltid kissa innan jag ska duscha. Men vad fan e det? Har iaf slängt iväg ett mail till min barnmorska, kanske får jag svar nån gång nästa vecka om jag har tur. Inte kan det vara fostervatten som känner för att läcka efter en duschning?...
Aja, konstigt är det iaf.


Jag ska iaf fixa till mig lite och fundera ut vad jag ska ha för kläder på mig idag.
Ska till Farsta och shoppa lite med Louise, det blir nog till att hitta leggings och kanske hitta tunikor eller sköna tröjor till hösten.. Finns rean fortfarande kvar??
Sen ikväll ska jag och Björn över till Erica och Nicklas och spela lite Donkey Kong :-).

Inga kommentarer: