lördag 27 augusti 2011

Systemet.

Har precis kommit hem efter en liten shoppingtur med Louise. Hon hittade det hon behövde och jag hittade en bakbok :-). Allt såg så sjukt gott ut i den så jag var tvungen att köpa den.
Annars snålar jag väldigt med pengar just nu..
Mkt tänkte jag spara till Ullared i Oktober. Det är ju så himla billigt där och tydligen har som mkt bebisgrejer där!




Sen så åkte jag till Systembolaget då jag också vill smutta på nå gott ikväll. Speciellt ur dom där fina glasen Louise köpte!
Tror ni folk kollade lite suspekt på mig (systemetkasse + gravid = big no no)..?
Suck.




Aja. Dom får glo dom.
Fick lite nappar av Jenny igår också. Noah tar tydligen inte som napparna längre, som som inte är helt runda så att säga, så vi tackade och tog emot.




Nu ska jag betala lite räkningar och se hur mkt man har över denna månad..

Inga kommentarer: