fredag 26 augusti 2011

Fullt upp idag.

Nu har jag käkat frulle och ser på Nyhetsmorgon. Kom att tänka på en sak.
OFTA när jag kollar vädret (eller annat på tv också) vandrar mina tankar till annat, vet inte vad jag tänkte på nyss, men så brukar det bli ibland.. Likadant när jag läser böcker. Antingen börjar jag tänka på annat och fortsätter läsa men kommer sen på att jag gått igenom några sidor men inte minns nåt av det jag läst om, eller så blir jag astrött.
Skulle tro att jag har nån sorts koncentrationssvårigheter. Långa artiklar i tidningar skiter jag i att läsa ofta då jag vet att jag börjar tänka på annat och iaf inte lyckas läsa hela artikeln. Minns att jag hade mkt problem i skolan med detta. Hade svårt att få saker och ting att fastna och svårt att koncentrera mig på att läsa det som skulle läsas..

Nån annan som känner igen sig?

Sån här träning ska jag hålla mig borta ifrån enligt barnmorskan, tråkigt tråkigt...

Aja, snart ska jag till barnmorskan iaf.
Vi ska ha nåt infomöte om kroppen mellan 8.15-9-45. Får se om jag lyckas vara med på hela mötet, och inte vandra iväg i mina egna tankar, haha.
Efter barnmorskan blir det till att träna eftersom att jag skippade det igår.
Sen skulle jag eventuellt träffa Bonnie och prata och fika lite med henne.
Och ikväll ska jag och Björn över till Jenny och Noah och käka lite middag. Vi köper nog antingen med nå skräpmat eller nåt från Ica så vi kan slänga ihop nåt. Ska höra efter va fröken e sugen på.

Nu ska jag borsta tänderna lite och packa i ordning träningsväskan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika bra att du vänjer dig, när knodden kommer så är det ett under om du kan koncentrera dig på något länge än sekunder åt gången :)

//Fredric