torsdag 4 augusti 2011

Jisses.

Hur många extrakilon har/hade ni åkt på i vecka 19?
Jag är i 18+5 och går in i vecka 20 på Lördag och vågen visar +6 kg...! Undra hur mkt av det som är från ungen och hur mkt är från sommarsnasket??!
Ojojoj. Denna vecka känner jag dock inte alls för att träna. Det går verkligen i vågor det där..
Men nästa vecka får jag väl köra på desto hårdare!




Gårdagen var lovely också!
Var till Långsjöbadet med Jenny, hennes lilla Noah och hennes mamma. Årets andra dopp för mig och Jennys första!
Det var lite kallt att gå i men sen när man doppat sig några ggr så var det riktigt behagligt!
Efter badet åkte vi till Ikea och åt köttbullar med mos och shoppade lite. Jag hittade ett fint påslakan och matchande örngott :-).

På kvällen åkte jag och Björn till Nynäshamn och hämtade Björns syskon som vart på cykelresa på Gotland. Dom verkade ha haft det bra men missat det bästa: sockerkaksglassen! Godaste glassen!!
Sen tog vi en Donken på vägen, mumma!

Och idag ska jag till David och fisketifiska! Hoppas han har vattnat komposthögen så det finns maskar där. Senast var det snustorrt=inget fiske!

Dags för lite frulle nu!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vet inte vid vecka 19..men allt som allt gick jag nog upp 16 kilo :) Låter helt normalt med 6 för din del :D