söndag 28 augusti 2011

Meterhöga..

blommor vart det i år. Inte alls som förra årets fjuttiga som inte ens orkade stå upp utan stöd..!




Snart borde bullarna ha jäst färdigt... Få se vad det blir av dom, såg att margarinet gått ut i datum och för ganska så länge sen oxå, men inte förrän jag redan hade satt igång med baket. Så imorrn eller nåt ska jag fan tillbaka till affärn och be om nytt.. Brukar aldrig köpa dom stora men men. Blev till och med så förbaskad att jag ringde affärn och bad dom ta bort det gamla. Inte ok med margarin som gått ut 070711...!!

Träffade på grannen i trappen också och han såg att jag är gravid och frågade lite och så pratade vi en stund. Typ fem minuter senare knackade han på dörren och frågade om jag ville ha såna där säkerhetsgrejer på vassa kanter och lådor för barn. Lite gulligt faktiskt :-).

Inga kommentarer: