lördag 6 augusti 2011

Det här med vibbar.

Nu måste jag skriva av mig lite..
Till att börja med ska jag säga att jag älskar alla mina kära nära vänner sjukt mkt och trivs som fan med er..
Men den här tjejen som jag nu ska skriva om, henne gillar jag inte så värst mkt..
Till att börja med så känns hon som en som tror att hon kan vara bästa polare med alla, dömer folk väldigt fort (snackar skit för att sen bli bästa polare med dom), är otrogen mot sin karl (har det så tryggt och bra och vågar inte lämna honom men kan ha det på samvetet att vara otrogen..) och blir typ arg/kinkig för konstiga grejer..

Häromdagen ringde hon mig ("råkade" missa det samtalet) och messade sen att hon saknade mig såååå mkt! Ringde henne en stund senare och pratade en stund med henne..
Och hon hade bestämt med några kollegor att vi kunde träffas på Grönan, ikväll.
För en kvart sen fick jag sms om att hänga med henne och två andra till (en skön fd killkollega och en konstig fd tjejkollega) och göra en heldag utav den här dagen..
Gud vad jag verkligen inte känner eller orkar hänga med henne i flera timmar. Men jag kan inte säga sånt rakt, att jag inte gillar att umgås med henne då jag inte kan vara så otrevlig men sa iaf att jag inte skulle till stan (och med Björn) förrän vid 18 då Sveacruiseingen börjar.. Därefter får jag ett mess där hon frågar om jag inte ska äta med dom varav jag frågar när dom ska äta.. Då svarar hon att dom e inne vid 15 (läste hon inte att jag inte ska vara inne i stan förrän 18??) och att jag ska höra av mig när jag e på G.

Så näää, dom två tjejerna e ingen hit att hänga med, den ena har jag beskrivit, den andra ska man underhålla hela tiden, annars sitter hon och tjurar i ett hörn typ.
Märker hon inte av att hon inte får lika mkt respons tillbaka från mig som hon ger? Jag vill inte bli hennes bästa polare som låter henne sova över här när hon e i stan, eller skyddar henne med otroheten som hon gillar att dela med sig utav..
Suck.

Aja, just nu väntar jag på att Björn ska ringa så jag kan hämta upp han och sen träna lite, sen ska vi försöka ta oss till stan för att se på Prideparaden (hoppas inte han får mer jourjobb för annars kan vi glömma det).
Jajust ja! Imorse när jag vaknade och låg i sängen en stund kände jag faktiskt två sparkar!
Det kändes riktigt kul att känna det faktiskt! Man har ju längtat lite.

Inga kommentarer: