torsdag 18 augusti 2011

Störigt.

Just nu irriterar jag mig på Björns jobb lite.
Vi har semester, men lik förbannat behövs han på jobbet. Nån som har ställt till med oreda på jobbet så Björn måste rycka in, för det är det chefer måste göra.
I Måndags åkte han in i nån timme, idag har han varit där sen 9 och imorrn ska han vara där hela dan.. Kul jul.
Morgondagen e iofs Paulinas fel och lite Björns med då han e för snäll. Hon ska på bröllop men hade kollat datumet fel, det var med andra ord inte bröllop på Lördagen utan på en Fredag, men då e Björn så snäll och hoppar in och jobbar.
Fan nästan så han får se till att jag har nåt att göra imorrn då jag har semester själv och ingen annan e ledig.


AJA. Ska försöka lugna ner mig lite nu.
Jag har iaf varit hos morsan och fått lite ljusare hår.
Det var en ganska så bra utväxt på skiten. Men jag vill inte färga håret så ofta, tycker det känns som att det räcker med 3-4 ggr per år.

Att man inte lär sig att man måste åka långt bort från hans jobb när man har semester..?!! Kan iofs vara att det inte blitt så för att man inte velat spendera för mkt pengar nu när vi ska få knodd.
Bäst för Björn att han ringer upp snart och säger att han e på väg hem eller att vi kan hitta på nåt........ Inte fan blir jag glad på honom om jag ska behöva semestra själv TVÅ dar på raken.

Inga kommentarer: