torsdag 16 december 2010

Very wierd.




Hur fan rasar det inte ut? Haha.

Jag har iaf precis bokat bord åt oss assistenter på Högbergs imorrn. Dom flesta kommer till 19.00 till Medis och min kära Louise som förhoppningsvis är lite friskare kommer efter jobbet helt enkelt.

Jag har lyckats träna idag också.
Men det märktes att jag inte hade handlat dom där bananerna på macken... Blev seg som fan efter en kvart på crosstrainern. Men jag körde på så jag fick till 45 minuter cardio ändå.

Jo... Jag funderar på vad jag ska se på ikväll. Björn stack precis iväg till träningen och han fick hem tre filmer idag. Knight and day, Karate kid, Inception (sett den men helt klart sevärd igen) och så har jag Saw 5. Vad ska man se på?
Ska hoppa in i duschen men jag vore tacksam för tips :-).

1 kommentar:

Therese sa...

Knight and Day är skitbra!!!

Jag har fortfarande din present hemma hos mig/mamma gumman!