lördag 25 december 2010

Lite trött är man allt..




Men pengar har man minsann tjänat idag. Och imorrn ska det jobbas lika många timmar.
Undrar vad det blir till middag idag? Många tankar finns inom mig just nu. Som:

Hur lång tid tar det innan vi blir med barn?
Undrar hur länge jag kan jobba med brukaren med tanke på att man lyfter honom?
Har jag verkligen mer fertil i mitten av Januari enligt kalkyleringarna?

Jag tycker detta är skitspännande för övrigt och är fortfarande glader över vad Björn kom fram till för svar.. Tjat, tjat, tjat.

3 kommentarer:

erica sa...

va roligt gumman att ni äntligen är överens :) så ni ska producera direkt genast?! hehe skoj! ja det kanske går lika lätt som för oss - första försöket!

Bruttski sa...

jag vill nog börja producera direkt. kan inte vänta tills maj som jag tänkte förut....
och sen vet man ju inte hur lång tid det tar innan det händer nåt och så vet man ju inte hur sent/tidigt bebisen kommer....
kollade ni på nåt sätt med ägglossning och så??

erica sa...

nä inte alls.. ville inte forska och styra för mycket. hade hört så mycket om att stress och psyke kan försvåra graviditet...så vi "körde bara" :)