onsdag 29 december 2010

Ser fram emot..


Nyårsafton..!

Jag ska dricka upp mitt chokladte nu och sen tänkte jag knata ner till centrum.
Det var väl sagt att jag ska hämta bilen idag men den kan gott få stå på verkstan tills Björn kommer hem. Jag har med andra ord inte lust att köra iväg nånstans ifall samma grej händer som igår morse...
Men men, mot centrum och handla lite (läs; mycket) alkohol. Får väl se vad som finns kvar i deras affär, folk har väl länsat lite kan jag tänka mig.

Jajust ja.. Om gårdagen, brorsan hann komma och hämta mig, sen var han tvungen att jobba, tyvärr...
Hade vart superkul att ha honom hemma hos mamma också...
Nåja, vi får ta middag och film nån dag här hemma. Då får syrran och hennes kille komma också, så får Micke träffa brorsan.
Jag fick förresten jättefina klappar hos morsan!
Jag och Björn fick ASBALLA ljus av Micke. Ska fota och lägga upp en bild på dom sen.
Sen fick jag en isskrapa av syrran med tillhörande vante med bild på en Ferrari, och ovanför står texten "Dream on", haha.. Fick även bodylotion, duschkräm och tvål från bodyshop, mums!
Sen fick jag en fin smyckeslåda av morsan, den har jag redan fyllt :-).
Fick jag mer? Jodå!
Av brorsan fick jag fina muggar och under granen står Björns julklapp från honom med colombianskt kaffe.
Morsan blev helt lyrisk över Shiatsu massagen och vetevärmetofflorna. Hoppas dom fungerar som dom ska.
Och Micke är en riktigt trevlig kille, jag är så glad för min systers skull att hon hittat en sån fin kille.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen dra iväg..

Inga kommentarer: