måndag 27 december 2010

Enklare...

Jahapp, nu ser jag på... ser och ser.. lyssnar väl då jag hörde nåt om Färjestads hemmamatch som gubben var och tittade på, det var tydligen publikrekord.
Pratade lite med honom igår..
Och vi sa att vi ska börja försöka redan nästa månad. Håll tummarna för att det ska gå på det första försöket :-D.
Men det känns inte så säkert. Sista p-pillret tog jag igår. Så jag vet ju inte när jag har ägglossning egentligen då jag inte vet om jag ens har en 28-dagars menscykel. Det har jag haft då jag käkat p-pillrena men annars hade jag ingen koll på. Så det blir en hel del pippande framöver. Me like.

Jo, jag lyckades spela lite Call of duty: Black Ops online igår. Det var lite skoj faktiskt, speciellt med tanke på att det var nya banor till skillnad från Call of duty: Modern Warfare som man spelat massor med brukaren. Så det ska jag informera honom om, och så var det ju inga problem med nätverket, inte dom två matcher jag spelade...

Ikväll blir det nog ingen träning heller. Känner ingen motivation och så orkar jag fan inte. Och inte min rygg heller, Den känns rätt slut just nu med tanke på att det lyfts mkt mer när det är lov och hemma...
Men men, idag ska det minsann krånglas till med lift. Ska fan inte lyfta lika mkt idag. Icke!

Nu måste jag dra! Adios!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hoppas ni inte behöver vänta alltför länge på ett plus :) Är ju så olika det där..en del får till det på första försöket och andra får kämpa lite. En kompis har precis blivit gravid efter TVÅ år! Snacka om segt.