söndag 26 december 2010

Svårt.


Sitter just nu i vardagsrummet under den varma filten och funderar.
Denna gång skiker väl hjärtat efter att börja försöka redan efter nästa vecka (denna vecka bli tyvärr röd). Men hjärnan säger väl att man egentligen borde vänta ett tag så man inte skulle få barn mitt i gubbens högsäsong. Men det går inte styra ändå, rätt vad det är skulle det kunna bli barn flera veckor innan och/eller flera veckor senare....
Näfan, jag ska nog prata lite med gubben när han kommer hem från Karlstad.
Han är där tills på Torsdag och hälsar på släkten och åkte iväg idag.


Sen så funderar jag på att spela lite på hans spel, men inte i det sparade spelet utan online..
Borde kanske köpa mig Uncharted, det är ett rätt bra spel. Lite i stuk med Tomb Raider men med en manlig karaktär istället.

Nu ska jag se på lite Ghost medan kontrollen laddas upp lite.

Inga kommentarer: