måndag 6 december 2010

Duktiga idioter.


Snart ska jag iväg och träna hade jag tänkt.
Om Björn kommer hit med bilen snart.
Ska träna två gånger idag, det har jag aldrig gjort förut, men nån gång ska man väl testa på det? Har nämligen lite vägledning kl. 17.00. Jag vill ha ett nytt styrketräningsschema.. Känner att jag är lite trött på det gamla och då är det dags att förnya.
Meeeeeen, med tanke på att det inte blev nån träning igår då jag inte pallade det så kör vi lite extra hårt idag.

Efter träningen tänkte jag dra till Ikea och kika runt lite.
Mest tänkte jag leta efter juldekoration.
Fan va skönt det är att vara ledig på en Måndag btw. Lugnt och fint liksom.

Jo, värmen här hemma verkar lite mer "human" nu. Den visar 20 grader just nu. MEN frågan är hur det blir när det blir så satans kallt ute igen?

Inga kommentarer: