onsdag 8 december 2010

Trist.


På Onsdag nästa vecka är det assistentträff.
Och då blir det jag och extrapersonalen som antagligen ska gå på den.
Inte min heltidskollega för som det lät ikväll så skulle han få jobba sin dag i vanlig ordning..
Lite trist att brukarens brorsa inte kan tillräckligt för att kunna hoppa in vid såna tillfällen.
Såna här träffar ser man faktiskt fram emot och det sker bara en gång per år.
Kollegan lär ju inte bli så värst glad när han får höra detta imorrn :-(.

Jag har precis slängt i mig en macka och te och ska hoppa i säng.
Åååååh, och söta sööööta små kattungar visar dom på tv nu också!! VILL HA!
Men kan inte ha. Gubbe allergisk, blä.

Jo, ikväll ordnade jag så att jag får en härlig långledighet efter jul och över nyår. Och behövde bara ta två semesterdagar. Jobbar julhelgen (inte det roligaste men..) och det innebär ju lite extra cash.
Och efter det jobbar jag på Måndagen och sen har jag ansökt om ledigt på Tis- och Onsdag och så visade det sig att kollegan vill att jag ska ta hennes Söndag den 19:e och sa att vi kunde byta.. jag var inte sen med att fråga om hon kunde ta min Torsdag efter mina semesterdagar, för då är jag ledig Fre-, Lör-, Sön- och Måndag som vanligt.. PLUS dom där två semesterdagarna, PLUS Torsdagen. Woho!
Det ska bli skönt att ladda batterierna lite då.

Inga kommentarer: