lördag 18 december 2010

Gårdagen..


Pratade precis med kollegan som precis vaknat, haha.
Han hade vaknat vid tolv, käkat några mackor och somnat om igen.
Själv tyckte jag att jag hade sovmorgon med tanke på att jag vaknade kvart i ett...

Gårdagen var superskoj!
Dom flesta (Nahla lyckades aldrig hitta dig efter jobbet, det var sjukt dålig mottagning där på källarvåningen så jag hade typ ingen mottagning, och efter att jag hade messat adress och ställe och trodde hon själv skulle hitta då hon bor i stan dök hon aldrig upp) kom dit och alla var glada och fulla, hahaha.
Närå, men det var riktigt kul att prata med alla utanför jobbet så att säga.
Det är inte så man hinner prata så mkt när man jobbar då det ska springas runt och göras så mycket. Jag brukar typ hinna säga hej till alla i korridorerna medan jag flänger runt med brukaren.
Henrik blev som vanlig dyngrak. Det slår fan inte fel.
Tur nog lyckades vi få honom dricka en hel del vatten istället för öl.. Och tur för honom att vakterna va snälla som släppte in honom efter att han hade vart ute och rökt.. Sen sa dom att han inte fick gå ut mer om han ville stanna kvar, hahahaha.
Maten var riktigt god också och servititrisen blev nog tokig på oss som skulle betala var för sig med både kort och kontanter.
Och så var det riktigt kul att träffa Louise också.
Vi har inte setts på evigheter känns det som. Bara gått om varandra med våra arbetspass.
Meeeen, vi dansade, shottade och planerade nästa fest som kanske blir av i slutet av Februari på nån båt.

Och om ett tag ska jag iväg till Julgalan för att äta lite julbord med kollegor och chefer..
Dom hade tydligen stand-up (Sthlm live om jag förstått det rätt) och annat skoj där förutom förhoppningsvis god mat!

Så här ser tydligen kvällens schema ut:

18.30 Dörrarna öppnas för Julgalan 2010
19.00 Vår hemliga konferencier hälsar er välkomna
20.00 Standup comedy med Stockholm Live
21.00 Sångtävling med vår konferencier
21.30 Den fantastiska galashowen börjar!
23.00 Nattshow med Rydell & Quick
00.00 Gästartistuppträdande
00.15 DJ och efterfest
02.00 Vi tackar för oss och önskar er välkomna nästa år!


Skoj skoj!!!

Inga kommentarer: